keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Rankka viikko




Mulla on pätevä syy siihen, miksi viime postauksesta on viikko aikaa. Mun viime viikko oli aika rankka - koulua joka päivä 8-16, kun olimme toisessa rakennuksessa markkinoimassa alaamme, sillä ysien yhteishaku lähestyy ja niiden pitäis päättää minne ysiluokan jälkeen sitten menevät. Muistan kun itse olin ysillä ja kävimme vierailulla nykyisessä koulussani, datanomien luokassa ja olin innoissani siitä. Lisäksi olin innoissani ICT-asentajien luokassa käymisestä, sillä se oli toinen vaihtoehtoni.

Siirryimme taas meidän rakennukseemme ja normipäivät jatkuvat. Meillä itseasiassa alkoi uusi jakso maanantaina. Maanantaina ihanat 8 tuntia koulussa, jonka saamme viettää englannin, asiakaspalvelun ja työvälineohjelmien parissa. Tiistaina on pelkkiä attoaineita - äidinkieli, matematiikka (en tykkää yhtään..) sekä terveystieto ja tämä päivä siis kestää kuusi tuntia. Keskiviikko on lempipäiväni ehkäpä tässä jaksossa - 6 tuntia työaseman käyttöönottoa, joka on mun lempiaine tällä hetkellä. Torstaina on kaksi ekaa tuntia matematiikkaa, kaks tuntia terveystietoa ja kaks tuntia työvälineohjelmia - eli photoshoppia esimerkiksi. Perjantaina taas on 4 tuntia verkkosivujen ylläpitoa, josta kerroinkin viime postauksessa. On kiva, kun päivät ovat lyhyitä, vaikka tykkäsinkin viime jakson maanantaista, joka oli vapaapäivä...

En oo saanu aikaseks laittaa kameran akkua lataukseen, joten saatte taas puhelimella otettuja kuvia, ehkäpä viikonlopun jälkeen alkaa tulemaan kameralla otettuja kuvia. En ole muutenkaan näiden viikkojen aikana saanut aikaiseksi mitään - heti koulusta päästyäni päädyn pelaamaan Minecraftia, jota joskus inhosin. En tajunnut silloin koko pelin ideaa, mutta sitten sorruin ostamaan sen ja nyt on tullut pelailtua liikaakin kaverin serverillä.

Mun piti tulla teille viime viikolla kertomaan yksi juttu, mikä mulle kävi koulussa. Tuo verkkosivu, mistä edellisessä postauksessa kerroin, hävisi kuin tuhka tuuleen. Ja arvaatteko miksi? Kyseessä oli koulun kone, joka ulos kirjautuessaam tyhjentää Ladatut tiedostot-kansion, johon olin kaikki tiedostot tallentanut. Joten tuli väsättyä uusi sivu samana päivänä ja tallensin sen tällä kertaa varmaan paikkaan ;-)

Nyt on hyvä päättää tämä postaus tähän, nähdään seuraavassa postauksessa! :-)
ps. Muistakaa kommentoida!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti